Vakantieweek 2 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van n - WaarBenJij.nu Vakantieweek 2 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van n - WaarBenJij.nu

Vakantieweek 2

Door: N

Blijf op de hoogte en volg n

08 Mei 2016 | Nederland, Nederland

De eerste week was voorbij, maar ik had toen nog 1 weekje hoor! Ik heb allereerst m'n kamer opgeruimd want dat moet soms ook gebeuren. Maar op maandag werken m'n ouders allebei dus dan barst het vreetfestijn los voor mij want dan trekken we alle lades open en gaan we films kijken en eten.

Tags: Vakantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2016

Vakantieweek 2

01 Mei 2016

vakantieweek 1
n

hoi dit is een gekke mentoruur opdracht. doei

Actief sinds 01 Mei 2016
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 899

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: