vakantieweek 1 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van n - WaarBenJij.nu vakantieweek 1 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van n - WaarBenJij.nu

vakantieweek 1

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg n

01 Mei 2016 | Nederland, Nederland

Na heel wat saaie dagen school heb ik dus eindelijk vakantie. Geen school, geen huiswerk en geen toetsen. (Eindelijk) Oke, geen huiswerk is niet helemaal waar. Ik heb wel huiswerk, zoals dit. Ik kan je vertellen dat ik helemaal niks heb gedaan. Ik heb uitgeslapen, gegeten en films gekeken. Ik zou wel graag op vakantie willen maar m'n zus moest leren voor haar examens, dus dan maar in de zomervakantie op vakantie! Wat mijn vakantie enorm heeft geruineerd is de tandarts. ik heb gewoon echt een hekel daaraan. Gaan ze met van die gekke apparaten in je mond kijken en dan ugh is m'n hele mond dood. Maar oke, op dat na heb ik gezellig afgesproken met vriendinnen. Beetje gechillt en gelogeerd. Ohja en erg leuk om een keer te doen, naar de Dirk gaan en foto's maken van snoep. Daarna naar de Jumbo (laagste prijsgarantie) en zeggen dat je het product goedkoper hebt gezien. Je laat een foto ervan zien en tada.. je hebt gratis eten! (dat heb ik echt niet gedaan hoor..;)) Ook ben ik met Guusje gaan kijken naar cadeautjes voor Demi want die is morgen (2 mei) jarig! Wat we daarvoor hebben gedaan/ gaan doen volgt volgende week wel. Het is in ieder geval erg leuk! Over verjaardagen gesproken, ik ging naar de verjaardag van mijn oom, was wel cool. Maar de rest van mijn vakantie boeit helemaal niemand dus ik stop maar met dit gekke verhaaltje typen. doei.

Tags: vakantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Mei 2016

Vakantieweek 2

01 Mei 2016

vakantieweek 1
n

hoi dit is een gekke mentoruur opdracht. doei

Actief sinds 01 Mei 2016
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 902

Voorgaande reizen:

01 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: